Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Nu är Sommaren slut...:(

Av Emelie - 26 augusti 2011 11:13

Fy för att sommaren redan är slut!!! Jag tycker det känns som att man knappt haft någon sommar alls! Då det i stort sett bara regnat och varit kallt och tråkigt väder från och till.

Men visst har man haft det underbart :)

 

Turkiet resan var helt fantastiskt och mycket avverkades under den resan gång.

Kosresa, båtresa, jetski, bananbåt, sol & bad på olika stränder, god mat & dryck på många fina restauranger vid stranden, shopping, party, sevärdigheter av olika slag och mycket mycket mera. Javisst var det underbart! Men nu är man tillbaka till verkligeheten. Men det ska bli skönt, jag har ännu inte fått träna, då jag kom hem från resan sjuk! Åå, som jag längtar till att få komma tillbaka till gymmet! Men snart så, börjar bli bättre! :)

Det som har hänt nu efter jag kom hem, jo det är att jag äntligen fått klippt mig. Har fixat mina naglar med och det BÄSTA av allt...är att jag har fixat till mig en arbetsintervju i en klädbutik, Limit heter den och är lokaliserad här i Nödinge där jag bor :) Sååå jäkla kul! Hoppas verkligen jag får det. Det betyder att jag äntligen får in en fot i klädbranchen vilket jag alltid velat. Och dessutom kan det öppna upp andra dörrar för mig. Kan man önska mera, ett bra extra jobb samtidigt som man pluggar till sitt drömyrke? Är sjukt lyclig nu alltså!

 

Nu äntligen kan man kanske komma ifrån det skit jobb man har nu!!

 

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen, längtar sjukt mycket! Men innan dess blir det sensommar fest vid furulund, det ska bli kul att se några gamla ansikten man inte sett på ett tag =)

 

Måste avslutningsvis berätta kort om möhippan vi hade i helgen för Bettan.

Sjuuukt kul var det. Det började med kidnappning ( tänk er 10 tjejer som rusar in i dit hus och ger dig en lapp med grejer du ska packa ned på 5 min halv åtta på morgonen), sedan bar det av till Bohus och till paula för champangefrukost och för att klä Bettan i en tiara, änglavingar och läkarrock med en skylt som det stod "betala och klipp till mig" samt en kateter påse ifylld med redbull/vodka. Klockrent var det! Efter det så bar bussen iväg till Gökboet och till Lasergame, jag kom sist, fattar fan inte hur jag lyckades, men jag var sämst båda gångerna :S Brukar annars ligga grymt bra till i Laserdome..jaja, vänder man på listan så vann ju jag:D

Efteråt så bar bussen vidare in mot stan och en del uppdrag gjordes efter vägen. Vi lunchade vid botaniska trädgårn och efter det bar det av till den Afrikanska dansen. Fy faan, va roligt det var!! Och svettigt! Grymt rolig träning må jag säga! Bettan såg klockren ut i sin speciella färgade rock licknande sak. Vi andra hade bara ett enkelt höftskynke. Vi duschade och gjorde oss iordning på stället, sedan bara det av till vasa och lägenheten vi fick låna, där väntades det god mat och dryck och sedan var festen verkligen igång! Den avslutades på park lane med vip bord och helrör.....Toppen kväll/dag. Alla var nöjda! Även den blivande bruden såg riktigt nöjd ut!

 

Här kommer lite pix från möhippan och resan :)

Ha det gott, Ciao!

 

 

                                             

 

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 22 september 2011 22:25

Nu äntligen börjar saker falla på plats! Vi hade vår första projektdag (av många) och det gick super. Grupen fungerar jätte bra, och vi har lyckats skissa ned en projektplan, skapat en hemsida som ska fungera som ett forum för oss där vi lägger upp a...

Av Emelie - 18 september 2011 10:47

Som vanligt är jag dålig på uppdates, men jag är nog inne i någon period där jag inte alls känner för att skriva här. Kanske för att jag läser och skriver mycket inom skolan. Men ibland kommer det ett härligt sug efter bloggskrivandet, som idag!  ...

Av Emelie - 10 september 2011 20:07

Nu var det verklien ett bra tag sedan jag bloggade! man känner det. Men jag känner att jag verkligen inte haft tid! Det är så fruktansvärt mycket som är igång nu i mitt liv. Skolan har börjat och bara det är mycket. Vi ska ddra ig¨ng ett stort projek...

Av Emelie - 26 juli 2011 11:41

Nu var det allt för längesen jag bloggade. Man känner det, att man inte har fått skriva av sig, för det är just den enda anledningen till att jag har blogg. Bara för att få skriva av sig,både dåliga och bra saker som händer i livet. Sedan arkiveras d...

Av Emelie - 12 juli 2011 20:22

Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv...då jag har semester så har jag bara slappat och tagit det lugnt och försökt tänka att jag bara ska göra sånt som jag vill och inga måsten. Så dessa två dagar har jag inte velat bara ligga hemma och slappa, ...

Presentation


Emelie heter jag!:) snart fyllda 23 och bor 2,5 mil utanför Göteborg. Jag är student! Läs gärna mer om mig i presentationen:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards